27.04.2016

ДИЯН СТАМАТОВ: ПРОФЕСИОНАЛНОТО ОБРАЗОВАНИЕ ТРЯБВА ДА Е АТРАКТИВНО

Работим за това професионалното образование да стане атрактивно, за да привлича децата в гимназиите и така да се подготвят кадри, които да се реализират на пазара на труда. Това заяви зам.-министърът на образованието и науката Диян Стаматов по време

Към новината

26.04.2016

МОН ПУБЛИКУВА РАБОТНИ ВАРИАНТИ НА НОВИТЕ УЧЕБНИ ПРОГРАМИ ЗА СРЕДНОТО ОБРАЗОВАНИЕ

Работни варианти на учебните програми по общообразователните предмети за 3., 4., 7., 9., 10., 11. и 12. клас са публикувани на сайта на Министерството на образованието и науката в раздел „Общо образование“, в рубриката „Учебни програми“. Според Зако

Към новината

25.04.2016

МОН ПОДКРЕПЯ КАМПАНИЯТА „ЯКО Е ДА СИ ЕКО“

Министерство на образованието и науката подкрепя националната образователна кампания „Яко е да се еко“, която стартира Министерството на околната среда и водите. Кампанията е насочена към формиране на екологично съзнание у деца и ученици.  Част от и

Към новината

25.04.2016

МЕГЛЕНА КУНЕВА: ПРАКТИЧЕСКОТО ОБУЧЕНИЕ В ТУРИЗМА ЩЕ СЕ УВЕЛИЧИ

Практическото обучение в туристическия сектор ще се увеличи като ще бъде въведена задължителна специализация между 2 и 6 месеца през активните сезони. Това обяви вицепремиерът и министър на образованието и науката Меглена Кунева след проведена бизнес

Към новината

25.04.2016

МОН ДЪРЖИ НА ЗДРАВОСЛОВНОТО ХРАНЕНЕ В УЧИЛИЩЕ

Децата в училище трябва да са информирани за здравословното хранене и да могат да направят своя избор. Така вицепремиерът и министър на образованието и науката Меглена Кунева отговори на призива на д-р Людмила Емилова децата да бъдат научени да ядат

Към новината

25.04.2016

НОВИ 37 УЧИЛИЩА СА ВКЛЮЧЕНИ В СПИСЪКА НА БЪЛГАРСКИТЕ НЕДЕЛНИ УЧИЛИЩА В ЧУЖБИНА

Нови 37 училища се включват в Списъка на българските неделни училища чужбина. Така общо 175 неделни училища ще бъдат финансово подпомагани от Министерството на образованието и науката през учебната 2016/2017 година. Изборът на училищата е направен о

Към новината

22.04.2016

МИНИСТЪР КУНЕВА: ТРЯБВА ЕДИНЕН ЕВРОПЕЙСКИ ПОДХОД ЗА ПРИЗНАВАНЕ ЗНАНИЯТА И КВАЛИФИКАЦИЯТА НА МИГРАНТИТЕ

Необходим е единен европейски подход за признаване на знанията, уменията и квалификациите на бежанците и мигрантите, които идват в Европа. Това важи както за завършените образователни етапи и степени на децата и младежите, така и за професионалните д

Към новината

22.04.2016

ЗАМ.-МИНИСТЪР ДИЯН СТАМАТОВ ОТКРИ ОСМАТА ПАНОРАМА НА ПРОФЕСИОНАЛНОТО ОБРАЗОВАНИЕ

"Осмата Панорама на професионалното образование е място с изключително позитивна енергия, събрала поколения хора, отдали своя дан, за да могат учениците да покажат какво са научили". Това заяви заместник-министърът на образованието и науката Диян Ста

Към новината

22.04.2016

МЛАДИ УЧИТЕЛИ ОБМЕНЯТ ИНОВАТИВНИ ПРАКТИКИ

Имате изключителната отговорност да работите във време, когато преминаваме да работим от една сериозна нормативна база, градена повече от 20 години, към следващата, каза Лазар Додев от дирекция „Организация, контрол и инспектиране“ в МОН по време на

Към новината

22.04.2016

МОН ПРЕДЛАГА ПРОЕКТ ЗА ПРОМЕНИ В ЗАКОНА ЗА ПРОФЕСИОНАЛНОТО ОБРАЗОВАНИЕ И ОБУЧЕНИЕ

Министерството на образованието и науката предлага за обществено обсъждане проект на закон за изменение и допълнение на  Закона за професионалното образование и обучение. Промените се налагат заради привеждане на Закона за професионалното образование

Към новината

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246