59 КАНДИДАТУРИ КЪМ МОМЕНТА В КОНКУРСА ЗА ДИГИТАЛНИ НОВАТОРИ В ОБРАЗОВАНИЕТО ЗА ИЗМИНАЛАТА СЕДМИЦА

Начало » Последни публикации

04.06.2020

 

59 учители са били номинирани или са подали своите кандидатури за дигитални новатори в образованието за изминалата седмица.

Те са в категории – „Иновативен подход за преподаване“, „Най-добре посрещната учебна програма от ученици и родители“, „Технологични иновации“, „Мултиплициране на иновативните учебни решения“.

Освен в големите градове като София, Варна и Пловдив, има номинирани учители и в редица малки населени места - с. Тополово, обл. Асеновград, с. Церова кория, обл. Велико Търново, с. Куртово Конаре и с. Марково, обл. Пловдив.

Припомняме, че в конкурса могат да участват всички учители, обучаващи ученици от 1-ви до 12-ти клас по всички учебни дисциплини, включени в учебните програми на Министерството на образованието и науката.

Регистрацията става чрез подаване на Формуляр за кандидатстване, достъпен на http://www.bait.bg, а крайният срок е 30.06.2020 г.

Към кандидатурите е необходимо да бъдат приложени линкове към мнения, референции, коментари от ученици и родители, подадени във Facebook, LinkedIn, учебни платформи или получени по имeйл; резултати от тестове, линкове към материали и видеоматериали.

Учителите, които спечелят първите места във всяка от четирите категории, ще получат парична награда от 1000 лв.

Конкурсът „Дигитални новатори в образованието“ се организира от Българската асоциация по информационни технологии /БАИТ/ и е под патронажа на Министъра на образованието и науката Красимир Вълчев.

Национална електронна библиотека на учителите
Национален портал за ориентиране на учениците
Национална информационна кампания „Живот без насилие за всяко дете“
Психолози от системата на предучилищното и училищното образование ще оказват психологическа подкрепа на ученици, учители и родители, които срещат различни трудности, породени от кризата с разпространението на Covid-19.
Портал за наука
EURAXESS България
EQAVET: VIREO 2 PILOT“ по програма Еразъм+
Национална платформа „Наука-бизнес“